Το Include αξιοποιεί την εκπαιδευτική ρομποτική για να συμπεριλάβει άτομα με αυτισμό
"RoboTTogether"
Συμπεριλαμβάνοντας μαθητές με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
σε δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής με συνομηλίκους
Το RoboTTogether σχεδιάστηκε από την επιστημονική ομάδα του «Include»
Με την υποστήριξη της εταιρείας Raycap
Στόχος του προγράμματος RoboTTogether είναι να συμβάλλει στην άρση των εμποδίων της συμμετοχής παιδιών και νέων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) σε ομαδικές δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής.
Με την έκδοση δύο ψηφιακών οδηγών Συμπεριληπτικής Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για μαθητές και εκπαιδευτικούς, το «include» καταθέτει στην εκπαιδευτική κοινότητα πολύτιμες συμπεριληπτικές πρακτικές που έχουν αναδειχτεί αποτελεσματικές μέσα από έρευνα δράσης για να συμβάλλει στην ισότιμη συμμετοχή των μαθητών με αυτισμό στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συμπεριληπτική Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τσιωμή, Ε., Μαϊστρέλλη, Α., Νάνου., Α., Καραμπατζάκης, Δ. (2024). Συμπεριληπτική Εκπαιδευτική Ρομποτική. Πρακτικός Οδηγός για Εκπαιδευτικούς, Include, Θεσσαλονίκη.
Τσιωμή, Ε., Μαϊστρέλλη, Α., Νάνου., Α., Καραμπατζάκης, Δ. (2024). Συμπεριληπτική Εκπαιδευτική Ρομποτική. Πρακτικός Οδηγός για Μαθητές, Include, Θεσσαλονίκη.