top of page
Balls

Το Include δημοσιεύει το επιστημονικό του έργο σε δεθνή επιστημονικά περιοδικά

Kids in Technology Class

Συμπεριληπτικές πρακτικές στην Εκπαιδευτική Ρομποτική

Cooperative strategies for children with Autism Spectrum Disorders in inclusive robotic activities

%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82%20%CF%84%

Επιμορφωση εκπαιδευτικών και γονέων παιιδών με αναπηρία για επανακίνηση και αναζωογόνηση

Training Special Needs Children's Parents and Teachers for Refreshment: TPTWorkshops' material

Turquoise Sky

Τεχνικές αυτοεπίγνωσης και αυτορρύθμισης

για άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές

Building Robot

Πώς συμπεριλαμβάνουμε μαθητές με ΔΑΦ στην εκπαιδευτική ρομποτική

Training Special Needs Children's Parents and Teachers for Refreshment: TPTWorkshops' material

Top View of Kids Playing

Βελτίωση των αλληλεπίδράσεων στη γειτονια μέσα απο το παιχνίδι

Building a Robot

Συμπεριλητπική εκπαιδευτική ρομποτική

Children and Teacher in Kindergarten

Εκπαιδευτικές συμπεριληπτικές πρακτικές 

No education target should be considered met unless it's met by all (UNESCO, 2016, p. 7)

bottom of page