top of page
Το Include δημοσιεύει το επιστημονικό του έργο σε δεθνή επιστημονικά περιοδικά
Συμπεριληπτικές πρακτικές στην Εκπαιδευτική Ρομποτική
Επιμορφωση εκπαιδευτικών και γονέων παιιδών με αναπηρία για επανακίνηση και αναζωογόνηση
Training Special Needs Children's Parents and Teachers for Refreshment:TPTWorkshops’ material
Τεχνικές αυτοεπίγνωσης και αυτορρύθμισης
για άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές
Συμπεριληπτικές πρακτικές στη γειτονιά
Νάνου, Α., Γαβριηλίδου, Κ., Ραπτοπούλου, Α. (2014). Βελτιώνοντας τις αλληλεπιδράσεις παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γειτονιά. Μία πιλοτική έρευνα-δράση. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 64, 58-77.
https://shorturl.at/hiPSU
Πώς συμπεριλαμβάνουμε μαθητές με ΔΑΦ στην εκπαιδευτική ρομποτική
Nanou A.,Tsiomi E., Oikonomou A., Karampatzakis, D. (2021). The SaS Strategy Training for Children with ASD in Inclusive Educational Robotics Activities,Education. Innovation. Diversity. Vol 2,34-52
DOI:
https://doi.org/10.17770/eid2021.2.6723
Βελτίωση των αλληλεπίδράσεων στη γειτονια μέσα απο το παιχνίδι
Εκπαιδευτικές συμπεριληπτικές πρακτικές
Νάνου, Α., Πατσίδου, Μ. (2017). Αναζητώντας τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μοντέλου εκπαίδευσης σε ένα σχολείο για όλους. Θέματα Ειδικής Αγωγής, Τεύχος 78, σελ. 20-28.
https://shorturl.at/crLR6
No education target should be considered met unless it's met by all (UNESCO, 2016, p. 7)
bottom of page