Ανάμεσα στα έργα και στις ημέρες του Include κατά την περίοδο της καραντίνας, λόγω COVID-19, συγκαταλέγεται η συμμετοχή του
, το οποίο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 22 και 23 Μαΐου . Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν οι συμπεριληπτικές πρακτικές και η εκπαίδευση γονέων παιδιών με αναπηρία υπό το πρίσμα της θεωρίας του Vygotsky που βρίσκει μεγάλη αποδοχή μεταξύ των θεωρητικών της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας στη Λετονία. Η ομάδα του include με την επιστημονική ευθύνη της Ανδρομάχης Νάνου συνέβαλε ουσιαστικά στη συζήτηση παρουσιάζοντας παράλληλα το έργο του Include. Κερδίσαμε γνώση και τις εντυπώσεις!!
Comments