"Σε ένα σχολείο που ενθαρρύνει την ισότιμη συμμετοχή όλων, κάθε μαθητής είναι μοναδικός. Η ξεχωριστή φροντίδα για κάθε έναν μαθητή, καταργεί τις διακρίσεις στην πράξη και υποστηρίζει την μαθησιακή και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη, ισότιμα. Η ψηφιακή τεχνολογία, γίνεται αρωγός στην ισότιμη συμμετοχή των μαθητών, γεγονός που καθιστά την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών επιτακτική ανάγκη". Αυτό είναι το συμπέρασμα της επιστημονικής συνάντησης που διοργάνωσε το Include στο πλαίσιο του DSI ERASMUS+ με συντονίστρια και επιστημονικά υπεύθυνη την Δρ Ανδρομάχη Νάνου, το Σάββατο 7-11-2020 .
Ευχαριστήριες επιστολές : https://drive.google.com/drive/folders/1JmmcZhlFmW8yAHtqT1n_mG3Sgg9NPDq4?usp=sharing
Παρουσιάσεις ημερίδας : https://drive.google.com/drive/folders/1WXrFMQroIAdLT1R6UftW6mavj-Duj86E?usp=sharing
Translating constructivism into instructional design: Potential and limitations Journal of Educational Technology & Society file:///C:/Users/Owner/Downloads/Translating_constructivism_into_instruct(1).pdf
コメント