top of page
VR Goggles

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Το include μέσα από δίκτυα συνεργασιών με φορείς και πανεπιστήμια στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα που προάγουν τους στόχους του. Οι βέλτιστες πρακτικές δημοσιεύονται σε επιστημονικά περιοδικά.

Εθνικά Προγράμματα

 

"ΣΤΗΡΙΖΩ"

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ 

Προώθηση Καινοτομικών Συμπεριληπτικών Πρακτικών για γονείς, εκπαιδευτικούς, παιδιά και νέους με διακριτικό τίτλο: "ΔΙΚΤΥΩΝΟΜΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΩ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ"

http://includeedu.blogspot.com/p/blogpage_17.html

 

“ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ”

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ. 

Αναζητώ ιστορίες αλληλεγγύης μεταξύ βαλκανικών λαών

http://include-edu.blogspot.com/p/blog-page_17.html

 

"Μαθαίνω να πέφτω, να σηκώνομαι, να διεκδικώ"

Ερευνητικό πρόγραμμα εκπαιδευτικών στρατηγικών καθολικού σχεδιασμού στη διδασκαλία τεχνικών Judo, που χρηματοδοτείται από τον 3ο Κύκλο των ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ με κοινή πρωτοβουλία του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση, του ΤΙΜΑ Κοινωφελούς Ιδρύματος, της φιλανθρωπικής οργάνωσης Hellenic Hope,του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, του Ιδρύματος Α. Γ. Λεβέντη, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Α.Κ. Λασκαρίδη, του Costas M.Lemos Foundation και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Μποδοσάκη.

https://rb.gy/8o6xe9

Αγωνίζομαι Νικώ

Ερευνητικό πρόγραμμα στρατηγικών καθολικού σχεδιασμού στη διαδικασία συμμετοχής ατόμων με αυτισμό και αγώνες judo. Xρηματοδοτείται από το Κοινωφελές Ιδρύμα Ιωάννη Σ. Λάτση.

Α.Ν.Α.S.A. 

Διερεύνηση μεθόδων εκπαίδευσης σε τεχνικές αναπνοών για άτομα με αυτισμό και πολλαπλές αναπηρίες που χρηματοδοτείται apo ton 5o Κύκλο των ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ με κοινή πρωτοβουλία του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση, του ΤΙΜΑ Κοινωφελούς Ιδρύματος, της φιλανθρωπικής οργάνωσης Hellenic Hope,του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, του Ιδρύματος Α. Γ. Λεβέντη, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Α.Κ. Λασκαρίδη, του Costas M.Lemos Foundation και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Μποδοσάκη.

https://www.include.edu.gr/coming-soon-01

 

RoboTTogether

Το RoboTTogether σχεδιάστηκε από την επιστημονική ομάδα του «Include»

Με την υποστήριξη της εταιρείας Raycap

https://rb.gy/iwdp2o

DSI “Digital Social Innovation”

Καταγραφή μεθόδων ψηφιακής κοινωνικής καινοτομίας για τη συμπερίληψη

Erasmus+ Program, Key Action 2: Strategic Partnerships DSI - 2018-1IT02KA204048479

Digital Social Innovation on Inclusive Practises: 

https://dsi-2018-2020.weebly.com/thessalonica-greece-june-2019.html#

ESEC “EXTENDING SOCIAL EDUCATORS COMPETENCES”

Ανάπτυξη προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την υποστήριξη γονέων παιδιών με δυσκολίες συμπεριφοράς ,κοινωνικής προσαρμογής και επικοινωνίας.

Erasmus+ Program, Key Action2: Strategic Partnerships No 2018-1-PL01-KA204-051126

https://tdl.rta.lv/mod/page/view.php?id=53&fbclid=IwAR1wuiOx7VJWyym_bwDnCVn2DmsWVWE5EuHB5Jb4kitplfrzobnWHrlmDFE

EliSE “Eliminating Social Exclusion”

Αφορά οικογένειες παιδιών με δυσκολίες συμπεριφοράς ,κοινωνικής προσαρμογής και επικοινωνίας. Υποστήριξη γονέων στην ισότιμη συμμετοχή τους σε υπηρεσίες τουρισμού και αναψυχής. Erasmus+ Program, Key Action 2: Ανάπτυξη Προγράμματος Επιμόρφωσης Ταξιδεύω με ισοτιμία. Strategic Partnerships, No 2019-1-LV01-KA204-060427 – P3

https://www.facebook.com/profile.php?id=100047010225494

 

ISEC "Improving social educators' creativity in digital social innovation practices"

Improving Social Educators Creativity for Inclusion of Children with Disabilities”

Νο 2020 -1C-KA204-848DF2

DiLASD Project Distance Learning for Kids and Students with Autism Spectrum Disorder”

Nr.2021-1-PL01-KA226-095338

https://dilasdproject.eu/

Mini-Ecosystems Regional Networks

2021-1-BG01-KA220-ADU-000033670

https://ceipes.org/project/mecos/

JIDP Judo for Intellectual Disability Project

https://jidp.eu/

LIFELONG LEARNING Grundtvig Partnership:

“Εκπαιδεύοντας εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και γονείς μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία για ψυχική ενδυνάμωση και επανακινητοποίηση”

https://www.facebook.com/TPT-Training-Special-Needs-Teachers-and-Parents-171277336304989/

https://sites.google.com/site/trainingparentsandteachers3/documents#_blank

.

bottom of page